tiistai 25. marraskuuta 2014

Tupakanpolton lopetuksen vuosipäivä ja Schäferbic :)

Melko lailla vuosi sitten pyörtyä kupsahdin Siirin puruissa.
Sen verran säikähdin asiaa, että lopetin tupakanpolton kokonaan Zyban-tableteilla. Se on maailman ihme, koska olin AIVAN vakuuttunut, etten IKINÄ MISSÄÄN olosuhteissa pääse röökistä eroon.


No pääsin. Sivuvaikutuksen hassut unet.... istun keittiön pöydän ääressä ja katson huonetta, missä verta lattiasta kattoon ja kaikki mun rakkaimmat 20 ihmistä makaa raatoina.. minä huokailen vaan että mihin ne kaikki piilotan kun puutarha on jo täynnä....Sitten mä heräsin ja sain kauhukohtauksen, etten mä OIKEASTI ajattele noin!!!!!
Eli uni ei ollut painajainen koska tunteet puuttuivat :)
Jälkeenpäin tuli mieleen että kai joku psykopaatti ajattelee asiat noin.

Pääsin eroon röökistä, mutta kiloja alkoi kertymään ja niitä me nyt Siirin kanssa sulatellaan uuden liikuntalajin Schäferbicin merkeissä.

Siihen tarvitää ilta/yö, valaistu jalkapallokenttä, noin 30 + kiloa koiraa ja narupallo/muu roikotin.
Pannaan http://www.sports-tracker.com/#/ päälle ja aletaan jumppaamaan kaikki tottisliikkeet ja vähän päällekkin. Palkaksi roikkumista narupallossa ja taisteluleikkejä:)
Kyllä Läski lähtee!!!! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti